Beste bezoeker,

Wij als bestuur van de Stichting Behoud Adriaen Janszkerk en de organisatie van het 575 jarige-jubileumfeest kijken met trots terug op het zeer geslaagde weekend. Wat was het mooi om jong en oud zo te zien genieten tijdens alle festiviteiten.

Dit mooie feest was niet mogelijk zonder de vele vrijwilligers, fanfare muziekvereniging Harmonie Slikkerveer, ANWB, Gemeente Rotterdam, Brownsarthouse, de Boog, de organisten, de band van de kerk, Streekarchief, Hervormd IJsselmonde, Insula Mundi , Rob de Feestmaker en  Opzoomer Mee.

De evenement werd mede mogelijk gemaakt door Heilige Huisjes.

Mocht u dit mooie feest hebben gemist:

Op zaterdag 14 september 2024 tijdens Open Monumentendag zal de kerk wederom worden opengesteld voor bezoekers.

Op zaterdagavond 9 november 2024 zal Greatly Blessed een concert verzorgen vanwege ons 575-jarige jubileum.

Als u/jij een bijdrage wilt leveren aan het behoud van dit gebouw dan kunt u een gift overmaken naar: NL49INGB0000225827 ten name van Stg Behoud Adriaen Janszkerk.